Spyder Forums  

Go Back   Spyder Forums > General Spyder Discussion > Picture and Video Pages
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 01-03-2006, 01:42 PM
maximus100389's Avatar
maximus100389 maximus100389 is offline
You're a noob.
 
Join Date: Dec 2005
Location: WWU
Posts: 360
Default My Ion...like any other

I know it's just like all of the rest out there, but I thought since everyone is posting their gun I would go along with the trend! BTW, the tank is for sale. Check siggy for link!



Lookin familier sac?
Reply With Quote
  #2  
Old 01-03-2006, 02:22 PM
claustrophobia9's Avatar
claustrophobia9 claustrophobia9 is offline
Banned
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,228
Default Re: My Ion...like any other

well if you like it. its not tol knocked up with ghey (not all mods are ghey) mods, so ill give you props for that.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-03-2006, 02:25 PM
Sac's Avatar
Sac Sac is offline
<- Is It Dead??
 
Join Date: Dec 2005
Location: the M. V.
Posts: 385
Default Re: My Ion...like any other

hmm looks familiar, i think i still own a little bit of it tho, like 1/3 maybe.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-03-2006, 02:28 PM
QAZ123's Avatar
QAZ123 QAZ123 is offline
I wanna be formal but I'm here to party!
 
Join Date: Dec 2005
Location: Corydon, IN
Posts: 1,415
Default Re: My Ion...like any other

It look's clean! I like!

JB.
Reply With Quote
  #5  
Old 01-03-2006, 03:17 PM
Cheat71's Avatar
Cheat71 Cheat71 is offline
Naturally Born Thriller
 
Join Date: Jan 2006
Location: IL
Posts: 119
Default Re: My Ion...like any other

What else are you planning on doing, i just bought my ion a few weeks back and was really impressed so now im keepin mine
__________________
AMG
Legacy Proto
Reply With Quote
  #6  
Old 01-03-2006, 03:34 PM
maximus100389's Avatar
maximus100389 maximus100389 is offline
You're a noob.
 
Join Date: Dec 2005
Location: WWU
Posts: 360
Default Re: My Ion...like any other

I'm getting a T-board, since it is such a good deal for one I can't pass it up. A QEV also, uhm...(thinking)...OH and a new reg.

But that will have to all come in a while since I do not have any money to spend.
Reply With Quote
  #7  
Old 01-04-2006, 12:30 PM
ricochet08's Avatar
ricochet08 ricochet08 is offline
Spyder Addict
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 817
Default Re: My Ion...like any other

very clean me like-e
Reply With Quote
  #8  
Old 01-04-2006, 12:55 PM
druid's Avatar
druid druid is offline
Mo Anam Cara (friend of my soul)
 
Join Date: Dec 2005
Location: hiding behind my 114/45 :D
Posts: 3,547
Default Re: My Ion...like any other

my stage 5 is in the mail!!! woot!!! er um.....nice marker tho
Reply With Quote
  #9  
Old 01-04-2006, 04:56 PM
Opteron-O3's Avatar
Opteron-O3 Opteron-O3 is offline
Spyder Addict
 
Join Date: Dec 2005
Location: Garland, Texas
Posts: 886
Default Re: My Ion...like any other

hey i've seen that before! my neighbor has one!
Reply With Quote
  #10  
Old 01-04-2006, 05:23 PM
phatphil's Avatar
phatphil phatphil is offline
10/19/03
 
Join Date: Dec 2005
Location: Ohio
Posts: 1,386
Default Re: My Ion...like any other

nice
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 06:22 PM.