Spyder Forums  

Go Back   Spyder Forums > Search Forums
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 198
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: CHAOSFTW
Forum: Picture and Video Pages 12-20-2008, 12:07 PM
Replies: 5
wow
Views: 601
Posted By CHAOSFTW
Re: wow

haha sweet so whats been new with the paintball world???
Forum: Picture and Video Pages 12-19-2008, 07:58 PM
Replies: 5
wow
Views: 601
Posted By CHAOSFTW
wow

heyyy guys, it's been a very long time since ive been on here. I don't know if any of you will remember me. I had to get a job and buy a car and stuff, things just got out of hand and things got a...
Forum: Picture and Video Pages 08-12-2008, 06:46 AM
Replies: 14
Views: 810
Posted By CHAOSFTW
Re: Finally settlin...

my 99 cherokee has 340 hp out of its inline six with a supercharger and a few little bolt ons :) and yes a supercharger was actually made for the the amc 242.
Forum: Picture and Video Pages 06-19-2008, 01:56 PM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

nope, its kinda like a freak but smaller and lighter. its made by a company called python and it works alot better then my old freak kit ever did.
Forum: Picture and Video Pages 06-17-2008, 09:32 AM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Forum: Picture and Video Pages 06-16-2008, 01:42 PM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

um yah i guess so, haha it looks cool to.
Forum: Picture and Video Pages 06-16-2008, 04:33 AM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

its quieter and a little more consistant then the stock barrel.
Forum: Picture and Video Pages 06-15-2008, 09:20 PM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

idk i dont liek macro on it, it works great on some of my other guns tho.
Forum: Picture and Video Pages 06-15-2008, 10:02 AM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

maybe, but its not that it breaks it just gets ripped out of the fitting.
Forum: Picture and Video Pages 06-15-2008, 06:22 AM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
Re: its got a stiffi!

it says lightning then theres a lightning bolt going forward after the word. i like the ss line because, i play woodsball and i play really hard and it all ways brakes.
Forum: Picture and Video Pages 06-14-2008, 05:45 AM
Replies: 25
Views: 1,179
Posted By CHAOSFTW
its got a stiffi!

hey guys its been a while since i posted, but im back to show you my pump.

its got an evil valve
phat hammer
madman spring kit
vendetta deluxe pump kit
python bore sizer
worr on/off
stiffi 14 inch...
Forum: Picture and Video Pages 04-30-2008, 02:44 PM
Replies: 8
Views: 490
Posted By CHAOSFTW
Re: Video of my "Back slack stopper"

nice thats a very good idea, i like it. if i had a mech still ide do it.
Forum: Picture and Video Pages 04-15-2008, 11:53 AM
Replies: 25
Views: 1,262
Posted By CHAOSFTW
Re: new toy?

omg no really......................
Forum: Picture and Video Pages 04-14-2008, 03:02 PM
Replies: 25
Views: 1,262
Posted By CHAOSFTW
Re: new toy?

yah, the auto turns me away on any car or truck. nice v8 tho and the interior looks very nice. um the subs a re a little weak i would a gone with 2 15 from MA audio those are my favorite. but yours r...
Forum: Polls 04-13-2008, 09:07 AM
Replies: 29
Views: 1,973
Posted By CHAOSFTW
Re: Looking into getting a Bob Long...

legion LE absollutly love mine, but i am obsesed with the legion so yah haha
Forum: Picture and Video Pages 04-06-2008, 08:17 AM
Replies: 15
Views: 836
Posted By CHAOSFTW
Re: My recent pick up in a trade.

it looks like a powerlight body I think, powerlight comes into my head when i saw it but im not sure. the bubble might have been put on there buy the guy you bought it from IDK.

Honestly if it was...
Forum: Polls 03-29-2008, 12:59 PM
Replies: 15
Poll: Back up
Views: 1,156
Posted By CHAOSFTW
Re: Back up

08 borg
Forum: Picture and Video Pages 03-26-2008, 01:37 PM
Replies: 36
Views: 1,585
Posted By CHAOSFTW
Re: Do I get more of Jessica Anno'd?

ide do it all silver, that would look mazing!!!!!!!!!!! like my autococker
Forum: Picture and Video Pages 03-17-2008, 03:07 PM
Replies: 23
Views: 1,131
Posted By CHAOSFTW
Re: New gun......surprising isn't it (_)

wow, i never heard of the vicious.
Forum: Picture and Video Pages 03-09-2008, 06:55 AM
Replies: 10
Views: 692
Posted By CHAOSFTW
Re: new pics

haha ik man.
Forum: Picture and Video Pages 03-08-2008, 08:23 AM
Replies: 10
Views: 692
Posted By CHAOSFTW
Re: new pics

its hockey tape hahahaha
Forum: Picture and Video Pages 03-07-2008, 04:40 PM
Replies: 10
Views: 692
Posted By CHAOSFTW
Re: new pics

ooooh funny guy, the old one was all scratched up and broken. but i got no money and even if i did i need to buy new detents first. so bug off unless you want to send my a body???????
Forum: Picture and Video Pages 03-07-2008, 12:36 PM
Replies: 10
Views: 692
Posted By CHAOSFTW
Re: new pics

http://i71.photobucket.com/albums/i140/yamahacow/DSCN0849.jpg
http://i71.photobucket.com/albums/i140/yamahacow/DSCN0850.jpg
Forum: Picture and Video Pages 03-07-2008, 12:35 PM
Replies: 10
Views: 692
Posted By CHAOSFTW
new pics

The ion specs: Reloader b w/ rip pure energy 48/3000
CP 14 inch barrel w/ python bore sizer
CP sythe trigger
CP drop and ON/OFF
snatch grip
Q-lock
Empire grips
Black heart board
Clippard QEV
virtue...
Forum: Picture and Video Pages 03-02-2008, 06:42 AM
Replies: 19
Views: 911
Posted By CHAOSFTW
Re: been a while

Ive just gotten use to it hahaha but yah thats a pain.
Showing results 1 to 25 of 198

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 02:53 AM.