PDA

View Full Version : lucky 5.1!!!


claustrophobia9
10-15-2006, 07:32 PM
here she is, im buying one!

http://i90.photobucket.com/albums/k261/dynemd/StagesFixed.jpg

1) Basic: $89

2) Milled: $149

3) Classic: $149

4) Twister: $199

5) Skeleton: $199






Feedneck/Breach area:

Will accept shocker/impulse/ion threaded feednecks

The 5.1 will come with a lowrise o-ring feedneck like the 5.0's
The 5.1 will have COCKER BARREL THREADS NO IMPULSE/ION BARREL THREADS
Bodies will accept DM style ball detents

Miscellaneous Information:

Stage 5.1 will include an aluminum bolt
The Stage 2 and 3 are built in so they won't work so great with a 2 o-ring bolt

BOB Body Types/Anno Questions:

Some models will be left raw aluminum with no anno

All models will be true Bolt Out Back (BOB)

The two Limited Edition versions will each be runs of 99 each

Weight should be less than Stage 5

5 Lucky BOB Models- Priced from $89 to $199

(3 Standard Models and 2 “LE”..LIMITED EDITION Models)

Eyes:

The 5.1's will come with Lucky Wired Eyes
Eye covers will be one piece

stylinbeaver
10-15-2006, 07:36 PM
Someone has been looking at the nation forum lately:rolleyes: lol. I like the 2nd and 3rd one the most. The 5th one is decent, just a lil bit to much goin on with it don't ya thank?

claustrophobia9
10-15-2006, 07:38 PM
Someone has been looking at the nation forum lately:rolleyes: lol. I like the 2nd and 3rd one the most. The 5th one is decent, just a lil bit to much goin on with it don't ya thank?
i love number 5, i could build one off of that. and ya. copy and paste a la nation. but i was fast...

durrell
10-15-2006, 07:41 PM
Hmm..2, 3, and 5 all look pretty cool. 1 and 4 = :down:

Paradox313
10-15-2006, 07:58 PM
im sad
i thought they were going to look like gods
however i loooooooove 5

1 can be good if the eye covers were black and the body was a solid color or faded
someone do a quick photoshop witha solid blue, and a blue/black fade plzzz

durrell
10-15-2006, 07:59 PM
I'm sure they'll come in several different colors.

Hossy
10-15-2006, 08:03 PM
yeah...

if i had an an ion...id go with 5.

Dan....which one are you gonna get, knowing that your already wanna get a new body after you see these

conradl
10-15-2006, 08:22 PM
dang these are too pricey, even if I did have an ion I would never spend 200 on a body kit. Thats the same price as the gun. LOL

druid
10-15-2006, 09:31 PM
here she is, im buying one!

http://i90.photobucket.com/albums/k261/dynemd/StagesFixed.jpg

1) Basic: $89

2) Milled: $149

3) Classic: $149

4) Twister: $199

5) Skeleton: $199

NOTE: These^^ prices are only one person's ASSUMPTION that the prices are for the numerically corresponding body. There is NO guarantee that these are the prices for a particular body!!




Feedneck/Breach area:

Will accept shocker/impulse/ion threaded feednecks

The 5.1 will come with a lowrise o-ring feedneck like the 5.0's
The 5.1 will have COCKER BARREL THREADS NO IMPULSE/ION BARREL THREADS
Bodies will accept DM style ball detents

Miscellaneous Information:

Stage 5.1 will include an aluminum bolt
The Stage 2 and 3 are built in so they won't work so great with a 2 o-ring bolt

BOB Body Types/Anno Questions:

Some models will be left raw aluminum with no anno

All models will be true Bolt Out Back (BOB)

The two Limited Edition versions will each be runs of 99 each

Weight should be less than Stage 5

5 Lucky BOB Models- Priced from $89 to $199

(3 Standard Models and 2 “LE”..LIMITED EDITION Models)

Eyes:

The 5.1's will come with Lucky Wired Eyes
Eye covers will be one piece

It was posted like this on Lucky's site, so it's NO fault of anyone here. One person assumed" the prices would correlate to a particular body but that MIGHT NOT BE the case. I just wanted to clear that up before there's a misunderstanding. Thanks all.

pbfreak3221
10-16-2006, 04:20 AM
Mehh, I don't think there that great, Still would probably pick a stage 5 over all of them.

thechubbss12
10-16-2006, 04:22 AM
Yep i would rock an ion with the 5th body on it... the rest look like poo...

bamf-hacker
10-16-2006, 05:57 AM
Dan....which one are you gonna get, knowing that your already wanna get a new body after you see these


Nope the Ions are done....

Working on Amanda now.

However, the are nice bodies but unless I get the parts for another Ion it wont happen for me. Or if Lucky makes a tactical Stage 5.1.

The only other Ion change might be a Tadeo board to play with.

claustrophobia9
10-16-2006, 07:49 AM
Mehh, I don't think there that great, Still would probably pick a stage 5 over all of them.
the 3rd one is essentially the same thing.... btw. the 4th and 5th's pricing is correct. those are the le... so i wont count on being able to get a skelliton :(

druid
10-16-2006, 09:27 AM
cool. I wasn't trying to be my usual "jerk" self...lol...I was hoping the prices were accurate to the bodies myself. I'd hate to have to try and defend them from "...but you guys said it was this price...." when it could be avoided...lol.

The only one I don't like is #1 and I like 2,3 and 4 the most and in that order. 5 is cool but a little "robot-ish' looking...like a Phaser from Star Trek "The Cage" (the pilot episode with Capt. Christopher Pike...NOT James T. Kirk)

claustrophobia9
10-16-2006, 09:33 AM
ill be getting number 1 for my ion project since it provides function at the cheapest price. form is the least of my worries when it costs 120 bucks more....

bigred76
10-16-2006, 04:51 PM
Deff Claus! I'll be looking at a #1 as well soon here. If need be, you might find my 'Cocker in the sales forum for one of these babies lol!

silentpaintballfreak
10-16-2006, 05:00 PM
i already ordered the number one. any idea on shipping dates?

bigred76
10-16-2006, 05:09 PM
When Lucky says he will. ;)

claustrophobia9
10-16-2006, 05:15 PM
i already ordered the number one. any idea on shipping dates?
is it on the site yet?

silentpaintballfreak
10-16-2006, 05:20 PM
yea.
buyluckypaintball.com page 4 under ion products.
I think i got the last dustblack 89.99. I also had to buy a barrel.

bigred76
10-16-2006, 05:35 PM
Yup. 'Cocker barrels> Shocker threaded anyways. More guns have them, so now when you upgrade to another marker (if/when you do), then you'll have a barrel for it. LINK (http://www.buyluckypaintball.com/servlet/Categories?category=ion&searchpath=185538&start=25&total=37) to the right page for the bodies, for those of us lazy ones.

claustrophobia9
10-16-2006, 06:24 PM
huh, i was just there at lunch today.... ill wait for the 90 buck one in shine black.

silentpaintballfreak
10-16-2006, 06:34 PM
shiney. well im inpatient. actually thought of getting the unanoed one and spraying it orange. like my moms jeep that were painting.

claustrophobia9
10-16-2006, 06:34 PM
shiney. well im inpatient. actually thought of getting the unanoed one and spraying it orange. like my moms jeep that were painting.
notice how it says "must be annoed to work" :rolleyes: plus it would be fugly