PDA

View Full Version : hybrid shocker


bomberpilot07
01-02-2006, 06:31 PM
dunno if its old or not but its new to me :tongue:

http://www.bradyspaintball.com/hytetr20shbl.html

:shocked: :jawdrop:


http://img258.imageshack.us/img258/1723/bradyspaintball1879665572364eh.jpg

FredPo
01-02-2006, 06:57 PM
Man, I don't know about this gun. Might go broke buying bandaids for your poor fingers with that grip :) With that pic, the white around the grip makes it look like spikes. Anyhow, the gun itself isn't too bad. I prefer a ton ton still.

Fred

LionHeart07
01-02-2006, 07:03 PM
IMO Hybrid Shockers = sickest Shocker ever.

Ronald
01-02-2006, 07:13 PM
It's hot but the feedneck :down:. I'd switch that out for a Q-Lock.

durrell
01-02-2006, 07:37 PM
Wow. Hottest. Shocker. Ever.

Baller-59
01-02-2006, 07:47 PM
I'd have sex with....I mean shoot it. I'd love having that gun.

DyNasty9
01-02-2006, 07:47 PM
ya thats hot, did you see if you buy it from bradys it comes with a free coupon to send to hybrid for laser engraving. pretty cool.

Drefish99
01-02-2006, 07:54 PM
That is one of my fav Shockers. Too bad it isn't break beam or else I'd. Hit it. I still like my Shocktech better. :)

aodsnyper
01-02-2006, 08:06 PM
yeah, pry the best looking Shocker imo.

justin

geeZus
01-02-2006, 08:29 PM
Old news, but its teh secks. Dre, when did you get a Shocktech?!?

EDIT: Oh yeah, and Hedlock's > Q-locks.

ttink
01-02-2006, 09:16 PM
Ive seen it before. The first pics of it had this fugly laser engraving tatoo thing a million times on the back so that one looks way better. That plus ton ton frame = <3

bigred76
01-02-2006, 09:19 PM
I like it. I wouldn't mind if one plopped itself on the doormat of my house, but I wouldn't wanna pay all $1,300 for it.

maximus100389
01-02-2006, 09:22 PM
Looks like you would shoot yoruself in the face when you try to look at the gauge....

claustrophobia9
01-03-2006, 02:34 AM
i hate it.

Cham-Pagne
01-03-2006, 04:09 AM
hottest Gun ever IMO, too bad i'm broke.

druid
01-03-2006, 04:52 AM
**sniff sniff** that's the most beautiful thing I've**sniff** I've ever seen in my life **sniff sniff**

chubb0rz
01-03-2006, 05:44 AM
I dislike the angle'd va and the back of the bolt guide...ugly imo but gun milling is nice

QAZ123
01-03-2006, 05:51 AM
Gun is very nice but I don't think I will ever dish out that much cash on a marker!

JB.

leed
01-03-2006, 07:00 AM
I've seen it before, it's been out for a month now I think? Or at least some people have had them for that long.. according to pictures.. I like it, but I don't like how the angled VA and the Frame come together looking like one piece like the Ion does. Other than that and the Bolt Guide (tool-less removal is why it sticks out) it looks like hawt secks.

DFSniper
01-03-2006, 11:12 AM
That plus ton ton frame = <3
yep