PDA

View Full Version : Rims For Sale


EmagWh0r3
05-17-2006, 08:28 PM
Dunno how well these would sell here, but I need them gone!

They came off my 4cyl accord. 17x7 Falken Torque 5's, 40mm offset I believe and a 4x114.3 bolt pattern.Barely any dings or scratches. Front tires are practically new Kumho Ecsta 711, 215/45 R17 87H's. Rear tires need replacement and are Federal Superstreet 595, 215/45 R17 87V's. $500 local, + shipping if not local.

FRONT
Wheel+Tire 1
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05069.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05070.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05071.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05073.jpg

Wheel+Tire 2
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05085.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05086.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05084.jpg

REAR (Need to be replaced)
Wheel+Tire 3
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05076.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05077.jpg

EmagWh0r3
05-17-2006, 08:30 PM
Wheel+Tire 4
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05078.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b390/XzIpK/DSC05079.jpg

If your lookin for some new wheels, these are in real good condition and somewhat rare

03TiburonGT
05-18-2006, 04:13 AM
didnt you just get these? haha, free up

EmagWh0r3
05-18-2006, 04:57 PM
Thanks. Yeah haha, but I got a new car so I dont need em anymore.

EmagWh0r3
07-20-2006, 08:15 PM
These are still here for anyone interested!

300 + Shipping (no tires included)

adriann222
07-21-2006, 08:35 AM
I like 'em, but shipping would be too much to Memphis.

Free up for ya.

emf7301
07-22-2006, 08:13 AM
Could those rear tires be so worn from too many burnouts? :questionicon:

Free up. :D

timmyshoota
07-22-2006, 12:27 PM
Could those rear tires be so worn from too many burnouts? :questionicon:

Free up. :D
FWD...

emf7301
07-22-2006, 11:26 PM
o yea, i forgot that.:headbrick: hmm, maybe that's why the front's are so new then. :questionicon:

EmagWh0r3
07-27-2006, 12:29 PM
lol, sorry for commin in here so late. The back tires used to be in the front, thats why they are so worn down. Did some autocross events and killed the tires. If you wanna give it a shot, gimme your zip code + city and it may be cheaper than you think.