PDA

View Full Version : Team Xsv


Nicolich
05-01-2006, 11:47 PM
I dont know if you guys know who team XSV is but the owner of it, Rich Telford, and the team are out at my field, EXTREME PAINTBALL FIELD, pretty much all the time. I didnt know this until i recently started watching the NPPL 06' championships. Here is a link to the field.


http://www.extremepaintballfield.com/field.shtml

UKwithPride
05-01-2006, 11:50 PM
Haha, reminds me, dynasty is coming to a local shop her and them and the owner and garret maxwell are going squirrel hunting. Made me laugh hearing it from the owner.

Nicolich
05-01-2006, 11:53 PM
lol.. nice! Dynasty is a kick a@$ team. They really do dominate. I used to live in southern california near San Diego kinda, more near LA, i lived in Tustin, Orange County.

bigred76
05-03-2006, 11:13 AM
If only it was a wee bit closer to here in San Jo I'd hit it up....:bawling:

big_daddy_d
05-03-2006, 11:37 AM
extreme is in modesto ain't it? Only like an hour drive from San Jo

bigred76
05-03-2006, 02:32 PM
Yeah, but I don't drive (yet) and my driver (my parents as of late) don't feel like going more than 30min. :(

After I start driving I might go there a couple times to try it out, but until then I'm stuck with local fields...

Nicolich
05-03-2006, 02:43 PM
its a pretty tight field there are three regular speedball fields made of pipes and such, 1 airball field, and a recball field. The refs can get a little lazy sometimes but overall its a really good enviroment.

big_daddy_d
05-03-2006, 03:18 PM
When I was in NorCal i liked playing at Norcal paintball park in Petaluma...

claustrophobia9
05-03-2006, 05:40 PM
could it be that his wife is the manager? check the contact info...

"Extreme Paintball
Gina Telford
Phone: 209-545-7730 STORE
FAX: 209-545-7732"

Nicolich
05-03-2006, 06:41 PM
yes she is, she is usually in the store though. The store is located about a mile from the Vintage Faire Mall.

big_daddy_d
05-03-2006, 06:41 PM
Yup would seem so. Now I remember speaking with her in the past about setting up a day to take Soldiers down from my last unit before I got to Hawaii. Extremely helpful and answered all my questions I had in a real timely manner.