PDA

View Full Version : Happy Easter!


shunut
04-16-2006, 07:34 AM
Just wanted to say Happy Easter to everyone. Hope everyone has a good day and gets to spend it with their loved ones. :D

03TiburonGT
04-16-2006, 08:22 AM
Happy Easter Everbody! Funny story, just 10 minutes ago after church somebodys dog was running down the sidewalk with their owner chasing them. I jumped out of my car after my dad pulled over and caught the dog and gave it back to the owner and said happy easter. I feel all good inside, ahh the spirit of easter.

Ares
04-16-2006, 08:56 AM
Happy Easter to all! Don't forget what its really about, the jellybeans of course :p

DyNasty9
04-16-2006, 09:38 AM
Happy Easter to all! Don't forget what its really about, the jellybeans of course :p
no no its all about the peanutbutter M&M's:p
have a good day everyone.

druid
04-16-2006, 09:39 AM
Happy Easter, all...

ooglieboogliebob
04-16-2006, 10:57 AM
haha HAPPY EASTER !!! ... i hate how nowhere's open today .... well atleast there's gonna be some rec. pb soon :)

chubb0rz
04-16-2006, 11:55 AM
Happy Easter everyone :)

I am about 2 minutes away from a good nap. Grilled some Fajita and Ribs for the fam and then keylime pie for dessert...yum yum :p

Nintendo
04-16-2006, 12:03 PM
Indeed Happy Easter now time for a 2 hour nap after eating till I like exploded

bamf-hacker
04-16-2006, 01:19 PM
no no its all about the peanutbutter M&M's:p
have a good day everyone.


Nope its about the Cadbury Cream Eggs :)

Happy Easter and Happy Passover

HacKeR

marvin-martian
04-16-2006, 01:32 PM
you guys got it all wrong...its all about the peeps

shunut
04-16-2006, 01:47 PM
All you guys talking about candy makes me think one thing...


It sucks to be diabetic :cry:

ricochet08
04-16-2006, 01:57 PM
http://wally.wa.funpic.de/4images/data/media/14/osterna.jpg

happy easter family :D

DyNasty9
04-16-2006, 05:18 PM
you guys got it all wrong...its all about the peeps
eww those things are sooo bad. like i would throw up after i ate one of those.
sorry shunut.:(

DRAGON
04-16-2006, 05:35 PM
Happy E-Day all..........teh Resurrection celebrated once again -

Played PB all day, it was teh perfect Easter and Whopper Robin Eggs RULE! -

phatphil
04-16-2006, 05:44 PM
Easter Candy <3

chubb0rz
04-16-2006, 05:46 PM
tomorrow all candy is 1/2 off..woo gonna stock up lol

Sandman_Bravo
04-16-2006, 06:34 PM
Happy Easter one and all.

~shocktheman~
04-16-2006, 08:30 PM
wooooh, I don't think I'll have to eat for a whole week after the meal I had to day.......<3 Momma's cookin. Oh and Happy Easter by the way