PDA

View Full Version : omgwtfbbq the beast is unleashed


bomberpilot07
03-25-2006, 07:59 PM
picked up my e2 this afternoon and just finished drilling tapping and fine tuning it... now if only my reloader b batterys werent dead :(...
tomorrow im gonna go rip a pod thru it and try to get a short vid. soundless of course but heh its a vid.

heres the pics.

http://img156.imageshack.us/img156/8450/10032643bu.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/1593/10032665lr.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/7554/10032681mp.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/6153/10032691la.jpg

http://img91.imageshack.us/img91/4982/10032706np.jpg

its got the upgraded software :-D got it brand new for a price i cant say it was soooo low...
this still has a couple of ups to look forward to but for right now i love it, its so efficient :)

druid
03-25-2006, 08:04 PM
hate the torp....gotta Ion reg for cheap :D

shunut
03-26-2006, 04:39 AM
Very nice BP, get some video's up soon.

thechubbss12
03-26-2006, 04:39 AM
Ion regs are Fugly..... leave the torp or drop it to get a better reg then a Ion reg (CP).....

Looks awesome dude but seriously how much did the E2 cost you?

bomberpilot07
03-26-2006, 05:16 AM
Ion regs are Fugly..... leave the torp or drop it to get a better reg then a Ion reg (CP).....

Looks awesome dude but seriously how much did the E2 cost you?
i didnt really want to say but... 200

paintballer5646
03-26-2006, 05:17 AM
Looks great Bomber!

chubb0rz
03-26-2006, 06:05 AM
Nice!...just get a new body now :p

Ares
03-26-2006, 06:36 AM
thats y u sold me the 3-way :p

marvin-martian
03-26-2006, 07:29 AM
omgwtfbbq!!! looks nice. i hope you like it.

ricochet08
03-26-2006, 07:37 AM
lookin good B :cool:

ooglieboogliebob
03-26-2006, 09:15 AM
whew ... it looks nice .. i'll be waiting for the vid :p

druid
03-26-2006, 12:06 PM
he and tim are soooooooooooo making me want to ditch all my spyders/tippman for a cocker.....:dodgy:

bigred76
03-26-2006, 02:33 PM
Told ya so. They're so much better than that damn Ion of yours! :D

I like it, Bomber. You might just have to hook it up soon here! ;)

bomberpilot07
03-26-2006, 06:15 PM
thats y u sold me the 3-way :p
yep had to get some funds from somewhere :p

got to shoot it and it was awsome, havent chronoed it but it sounds like its shooting 250ish, ill worry about it at the tourney when i have a chrono lol. i love the feel of it and its gunna be fun to play with :D

DJ Katt RMX
03-27-2006, 12:16 AM
i swear to god you over use the OMGWTFBBQ way too much

bamf-hacker
03-27-2006, 03:37 AM
Nice Bomber!

HacKeR

lewizz124
03-27-2006, 08:31 AM
hate the torp....gotta Ion reg for cheap :D
???? your joking right, torps are really good regs why downgrade? ion regs are ugly as sin and they have a tendancy to be poopy. my reg crapped out on me before i got rid of it but i tok it in and got it fixed up, i dunno what wa wrong but he said there was a manufaturing flaw so SP had to fix it for me. keep the torp. nice cocker it looks really good, even i wouldnt mind shootin it.

big_daddy_d
03-27-2006, 09:05 AM
That thing was fast even for a mech when I owned it with the KAPP reflex frame on it. Now it looks like a super Gat. Lookin good bomber...

rowdyroper2003
03-27-2006, 09:17 AM
i'm gonna steal your E2 grip, and leave you my E1...lol

druid
03-27-2006, 10:12 AM
???? your joking right, torps are really good regs why downgrade? ion regs are ugly as sin and they have a tendancy to be poopy. my reg crapped out on me before i got rid of it but i tok it in and got it fixed up, i dunno what wa wrong but he said there was a manufaturing flaw so SP had to fix it for me. keep the torp. nice cocker it looks really good, even i wouldnt mind shootin it.

heehee.....yeah....trying to sell it to get $$ for my Reloader B....sssssshhhhhh.....bomber's not that smart :bigshock: .................



lmfao!!!.................j/j doug

bomberpilot07
03-27-2006, 10:17 AM
heehee.....yeah....trying to sell it to get $$ for my Reloader B....sssssshhhhhh.....bomber's not that smart :bigshock: .................



lmfao!!!.................j/j doug
thats why your the one that owes me money :D

lol

lewizz124
03-27-2006, 11:13 AM
oh snap lol i just killed your sale :D

Recon by Fire
03-27-2006, 06:31 PM
Bomber, is that a one time purchase or are more E2's available? Been cosnidering maybe dropping one on my 2003VF:

http://i17.photobucket.com/albums/b70/doublenot7/Paintball/DSCF0004.jpg

bomberpilot07
03-27-2006, 07:27 PM
Bomber, is that a one time purchase or are more E2's available? Been cosnidering maybe dropping one on my 2003VF:

]
that was my price, but he has more of them. he said it was 235 for black but i dont remember what another chrome was. hes a local so he will probably meet you to sell it. if you want one ill give him a call tomorrow.

Recon by Fire
03-28-2006, 07:51 PM
Okay, but i'm not local right now... I'll just wait a bit until I can mess with it.