PDA

View Full Version : i dont have a problem anymore...


DFSniper
06-29-2009, 05:49 PM
...i have a condition! was at the local pump event on saturday (along with Cody, his brother, and QAZ123), and in the shop they had this beautiful gun on the wall. so, i thought about it, thought some more, and at the end of the day i decided i had to have it. so, $150 later, here she is. the shop/field owner told me that the gun has never been used in a game, and it doesnt look like it considering all the dust on it.

http://img.photobucket.com/albums/v111/DFSniper/Paintball_Markers_and_Gear/2009-06-27172921.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v111/DFSniper/Paintball_Markers_and_Gear/SANY0024-2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v111/DFSniper/Paintball_Markers_and_Gear/SANY0025-4.jpg

only flaw on the gun (besides one of the grip screws). doesnt bother me because i plan on sending it in eventually to get a clamping feedneck put on.
http://img.photobucket.com/albums/v111/DFSniper/Paintball_Markers_and_Gear/SANY0026-5.jpg

xsvly-fat
06-29-2009, 06:14 PM
Looks... Big... Haha.

codymm1014
06-29-2009, 06:37 PM
I still want that texas storm, and the classic.
Youre lucky I told you it was in there! Haha
Its a good thing you didnt come on Sunday though, terrible turnout

DFSniper
06-29-2009, 06:43 PM
ah, i was expecting sunday to be better since it was speedball...

i may pick up that alias they have for $200 and sell it.


and yes, its huge. had to run my eggy on it because the rotor's feedneck was too wide.

TheDarkShadow
06-29-2009, 07:48 PM
that is OLD SCHOOL

DFSniper
06-29-2009, 07:51 PM
yep. and its in better condition than my ripper! tomorrow or wed. i'll get pics of the classic spyder next to the classic timmy :D

battlechaser
06-29-2009, 08:02 PM
New meaning to "stove pipe"... :p

Nice pick up. Looks like it's time for a sleeper project.

SpyderMan723
06-29-2009, 09:00 PM
need vids!

xsvly-fat
06-29-2009, 09:31 PM
Yeah I would kinda like to see a video of it shooting.

timmyshoota
06-29-2009, 10:04 PM
If you sell that Texas Storm to anyone except me, I'll kill you. FYI.

bigred76
06-30-2009, 01:12 AM
Chris, I knew the former owner and tried out the TS myself... "Meh" is the verdict. My Dragon shoots better.

DFSniper
06-30-2009, 03:06 AM
New meaning to "stove pipe"... :p

Nice pick up. Looks like it's time for a sleeper project.
:D of course. just waiting for the other ripper 2 to come in.
need vids!
eventually. i have to play with the trigger adjustment since the spring is stiff as heck, so its almost impossible to walk that trigger.
If you sell that Texas Storm to anyone except me, I'll kill you. FYI.
haha, its not going anywhere anytime soon.

QAZ123
06-30-2009, 07:11 AM
Good meeting ya saturday! I didn't make it sunday either I was just too beat up from the heat from saturday.

JB.

codymm1014
06-30-2009, 08:17 AM
We only had 10-15 pumpers on Sunday, and most of em all left by around 1. After that it was all different teams coming in and using the turf field, so we had to move to the older one or the hyperball one. Still a fun day though, but probably not worth the drive.